|
|||||||
| Bezirk Oberbayern präsentiert von ML SPORTING TT-Onlineshop |
![]() |
|
|
Themen-Optionen |
|
|
|||
|
|||
|
AW: Wo spielt man in Muenchen?
Hello hossin,
Thanks for the help! That looks closer. Will try to visit it I guess next week since we already have plans for this Friday. But still most of these places are few hours and only 2-3 days of the week. I need to play 7 days a week and mostly daytime. Will check with players in these clubs. Perhaps they know somewhere. |
|
|
||||
|
||||
|
Hi 6_6_6 :
I wonder: Where are you from? And what age are you? You sound interesting, almost mysterious! ![]() Why? Because in Germany you're unlikely to find anyone who trains daily and even daytime, unless he IS at least close to pro level (or one of the few youngsters trying to get there)! There is neither any club training daytime, or any other organised "daytime training meeting". And it is similar with "daily". Most clubs train twice a week, a few 3 (or 4) days. And: from next week on, there are school holidays in Bavaria, so most clubs take a complete break for 4 to 6 weeks! So: IF you really wanna train daytime, you're gonna have to go to those good clubs (by far the best: Gräfelfing, then the other 3 named ones and 1 or 2 more, and THEN also my club, PSV München, http://tischtennis.q-c.de ), and THERE find someone, who does want to practise with you individually - and who knows where that's possible. Good Luck!
Ciao! Marcus, TTReisen, aber momentan (seit gut 17 J.) leider nur tsoha.de - TsunamiOpferHilfsAktion - Tausende von Dingen aller Art mit Lebensretter-Aura. Bitte hilf nachtr. mit u.werd selber einer! |
|
|
|||
|
|||
|
ich bin nächste woche sozusagen beruflich in münchen.. kann mir wer mal sagen wann training ist und wo.. am bestem mit str. namen und stadteil das wäre echt super
|
||||
|
||||
|
Beim ESV München-Freimann ist Dienstags und Freitags jeweils von ca. 19:30 Uhr bis 22:00 Uhr Training, wobei nächsten Freitag ein Punktspiel stattfindet. Trainieren kann man aber trotzdem.
Hier gibt es auch eine Wegbeschreibung |
|
|
|||
|
|||
|
Einfach mal bei der SpVgg Thalkirchen vorbeischauen.
It`s near to Sendlinger-Tor, - hosd mi, Saupreiss, englischa. ![]() do fins`d das http://www.spvgg-thalkirchen.de/ Geändert von Motzer (16.11.2005 um 14:44 Uhr) |
|
|
|||
|
|||
|
Zitat:
|
|||
|
|||
|
Hallihallo, ich werde demnächst auch ins schöne Bayern ziehen,nähe Freising. Daher suche ich auch einen Verein zum mittrainieren und evtl. auch für die kommende Saison. Momentan spiele ich im SWTTV Oberliga, ich schätze meine Spielstärke auf Landesliga - Oberliga hinten ein.
Über Tipps bin ich sehr dankbar Liebe Grüße Alex |
|
|
||||
|
||||
|
Zitat:
Schau doch einfach vorbei: ESV Freimann Gruß nen
Tischtennis ist ein scheiß Spiel, aber es hat ´ne geile Grafik! Geändert von nen (29.12.2005 um 09:58 Uhr) |
|
|
|||
|
|||
|
Zitat:
Gruß Alex |
|
|
||||
|
||||
|
Zitat:
. Der TTC Freising hat Montags Training.Aber wahrscheinlich wolltest du heute trainieren?
|
|