Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 09.12.2024, 22:20
Benutzerbild von Carline
Carline Carline ist offline
registrierter Besucher
Forenmitglied

Carline ist verbrannt und wird nicht mehr ernst genommen (Renommeepunkte mindestens -500)Carline ist verbrannt und wird nicht mehr ernst genommen (Renommeepunkte mindestens -500)Carline ist verbrannt und wird nicht mehr ernst genommen (Renommeepunkte mindestens -500)Carline ist verbrannt und wird nicht mehr ernst genommen (Renommeepunkte mindestens -500)Carline ist verbrannt und wird nicht mehr ernst genommen (Renommeepunkte mindestens -500)
AW: Rackets > Dumb and Dumber........and the dumbest

Zitat:
Zitat von M3rlin Beitrag anzeigen
Ich habe mich für ein Spielsystem basierend auf Geschwindigkeit und Plazierung entschieden. dies ist nur mit einem "dumben" Schläger möglich.
Ich kann damit sehr gut leben, da ich die von dir gepriesenen Möglichkeiten ausprobiert habe und als für mich unpassend befunden habe.
"Speed & placement" > Is your real name Johnny Huang ?

In my earlier posts I have clearly explained that my definitions of dumb rackets mostly applies to amateur players not pros.

If you are Johnny Huang , yes you get maximum speed & placement with a wide pips racket.
But no amateur can play using a dumb racket (with wide pips both sides) like Johnny Huang

Also if you believe spinverted rubbers are for (most) speed, you have no clue about the very basics of the 4 rubber types

Spinverted rubbers PRIMARILY are meant for top spin
Slim pips are PRIMARILYmeant for back spin
Wide pips are PRIMARILY meant for no spin (with maximum speed)
Antiiverted are meant for replacement for tolilet paper

Note the word PRIMARILY

If you are deluding yourselves that you can create speed and placement using a dumb racket , in your fantasies you are a Waldner or Schlager

Enjoy your fantasy (nothing worng with that)
Post #17 in thread below.
https://forum.tt-news.de/showthread.php?t=533128&page=2