|
|||||||
| Der Verband Lob und Kritik gegenüber dem Bayerischen Tischtennis-Verband |
![]() |
|
|
Themen-Optionen |
|
|
|||
|
|||
|
Lieber Dieter, bei den 70.000 Euro sind garantiert auch einige Honorare für sog. "Ehrenamtliche" (Schreiber) dabei. Das Ganze zu koordinieren und professionell zu gestalten, wäre aber in erster Linie Aufgabe des Vizepräsidenten Öffentlichkeitsarbeit (ehrenamtlich) und des Geschäftsführers des BTTV (hauptamtlich für nicht wenig Geld, es sei ihm gegönnt).
Wenigstens ein einigermaßen scharfes Titelbild kriegen sie jetzt meistens hin - z.B. das (ordentliche) von Deiner Tochter. Aber spannend oder journalistisch gut ist trotzdem was anderes. So ist das halt im Leben: Der eine freut sich über das Bescheidene, der andere motzt, weil das Mögliche nicht möglich gemacht wird. Du gehörst zur Partei 1, ich zur Partei 2. Aus unserer Auseinandersetzung ziehen einige eine Erkenntnis - aber nur vielleicht. Nix für ungut. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Bernd,
da hast Du mich mißverstanden. Selbstverständlich halte ich das Bayerntischtennis neben der schon ansprechenden Titelseite inhaltlich und gestalterisch für verbesserungswürdig. |
|
|
|||
|
|||
|
Ich denke, die Bayern Tischtennis gehoert schlicht und einfach abgeschafft. In der heutigen Zeit kann man sich doch die ganzen Informationen viel aktueller im Internet besorgen.
Daher sollte vielleicht etwas Geld von der Bayerntischtennis fuers Internet aufgebracht werden und der Rest sollte einfach gespart werden. 70000 Euro fuer diese langweilige Zeitung ist einfach wahnsinnig |
|
|
||||
|
||||
|
AW: "Bayern Tischtennis" kosd vergessn
Zitat:
Oba mia beim BeDeDeVau san ja a ned so bläd wia manche imma denka, und hom scho lang vor dem rilonsch dischkriert, wia ma drotzdem weg vo de sechs Wochn oidn Kreisturnier-Berichte kemman. Mia selba wors ja aa z' bläd, wega dene Turniere drei Omd lang im Monat am BeCe zu hocka und ois zu formatiern. Des is hoid no aus der Zeit vorm Internet kemman, wosd koa andere Form ghobt host um die Info an die Vereine z'bringa. Is ja a wurscht, jednfois hammer dann gsogt, ohne an Profi gehts nimma, und dann hams an fullteimdschob draus gmocht wos mir sehr recht wor - und den Rest wissts ja eh, weil mers ois im Heft 11 und 12 / 2003 und 1 / 2004 ins Editorial gschriam ham. Wos mi oiso jetzad scho interessiern dad is, wia am Baya des neie Bayern-Tischtennis jetzad gfoid, grod weil sei Kritik zwor gscheid heftig, aber vo da Sach' her strecknweis scho verständlich wor. Übersetzung ins Hochdeutsche: Wos ich jetzerd echt gern a wengla wissn dädd is, ob ner Bayer unner neis Bayern-Dischdennis besser gfalln dudd wie des annere, des wo ich sellmol braggdisch bloß in maaner Freizeid gschdriggt hobb. Wall grad die, die ner gressdn Frusd gschom ham, vo dennan is dodool wichdich dass mer hinderher gsocht gring ob der Frusd denn etzad wenger worn is und mer aaf'n richtichn Weech sen. Geändert von Torsten von Bayern (14.09.2004 um 15:31 Uhr) |
|
|
||||
|
||||
|
Moin Moin leeve Lüd,
ik kiek jor mol aff un an rinn in so annere Threads, so ok bi jü. Awer dat is man bannich vigelinsch to lesen, wo ji dat in jümmer Spraak schrievt. Da deit mien Kopp ´n beten weh. Awer Recht ward ji wohl hebben in de Saak.
Geändert von Nacki (15.09.2004 um 04:52 Uhr) |
|
|
|||
|
|||
|
Zitat:
Pfüad di und mach`s guad Abaya |
![]() |
| Lesezeichen |
|
|
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 09:03 Uhr.