|
allgemeines Tischtennis-Forum Dies ist unser Hauptforum. Hier geht es um Tischtennis allgemein und hier gehört alles rein, was nicht in die Fachforen oder sonstigen Foren passt. |
|
Themen-Optionen |
|
|||
|
|||
AW: 7-jähriger unterschreibt Vertrag mit Stiga
Hello jamjam,
yes, you are right, it is much better to play table tennis than playing x-box or playstation or spending hours on facebook. How often does Freddie practise per week? Does he have good possibilities / a good trainings centrum in the area? I wish you all the best with your son (I think he is your son?) and I would be happy, if he will become very good. In England, there are more and more good talents, not only Paul Drinkhall or Darius Knight, no, I think more at players like Liam Pitchford. |
|
|||
|
|||
Sorry about writing in English on a German forum.
Yes, you are right, I am Freddie's Dad. Freddie practices for about 8-10 hours per week. Maybe 3-4 with me and 5-6 with the regional coach (who is also involved with some junior England squads) as part of the regional squad or in a small elite group. I too think that Pitchford is our best hope for the future at least in the short-term. |
|
|||
|
|||
if it's fun and he wants it
many greetings to england have friends in Lichfield King Edward VI |
|
||||
|
||||
Vielleicht kenne ich einfach nur zu viele "Wunderkinder", die nach vorne/oben gepuscht wurden und die man dann ins Bodenlose hat fallen lassen, wenn es einen Karriere-Knick gab, andere Interessen (Freundin, andere Hobbies) auftauchten oder er einfach keine Lust mehr hatte oder die Leistung stagnierte.
Oder steht in dem Vertrag, dass er ab sofort bis zur Rente einen ordentlichen Gehaltsscheck bekommt? Ohne Gegenleistung? Ich wünsche ihm jedenfalls viel Glück, fördernde (nicht fordernde) Eltern und Trainer, verständige Lehrer, die den erhöhten Zeitanspruch fürs Training akzeptieren. Und natürlich, dass er gesund bleibt. Ich würde mich sehr freuen, wenn seine Karriere so weiter geht, wie sie begonnen hat. Fest einkalkulieren sollte man so etwas aber nicht
|
||||
|
||||
Der Vertrag läuft 3 Jahre.
|
|
||||
|
||||
das ist überschaubar. Wäre schön, wenn alles klappen würde.
|
|||
|
|||
Echt krass
|
|
|||
|
|||
Jetzt wir haben, sich ob Fred seinen eigenen Vertrag unterzeichnet haben sollte oder nicht, jemand hat irgendwelche Ideen besprochen, die Fred helfen konnten, sein Spiel zu verbessern?
|
|
||||
|
||||
Zitat:
here in Germany we speek English relative good. The "Google Translator" is stupidly very bad. Because some words are not translated (are still in English) and the syntax is completely wrong as well. To be honest: I don't understand the words which the translator spitted out... I think it's not a problem to talk in English. Better than the English-German-mix with wrong syntax . I think your son is quite good. Our 12 years old players would lose 0:3 . But you should pay attention, because he plays really often table tennis. The central questions to your son should always be: "Do you want to go the tt-training?" Because a problem when he train so often is that he could lose the fun (especially in such young years). He should always have compensation activities . I hope you unterstand what I mean . Greetings from Germany, ttdr. @ klugscheisser: Ja klar / Yes, of course. (I didn't say the opposite! / Ich hab doch nicht das Gegenteil behauptet!?). Geändert von ttdr (19.09.2010 um 15:59 Uhr) |
|
||||
|
||||
Ich denke, er ist bei Trainer und Papa gut aufgehoben
|